PİSİXİK MÜALİCƏ.
Həkimlər xəstələri yüzillərdir fiziki və pisixik (ruhsal) dərman və müalicələr yolu ilə sağlamlıqlarına qovuşdurur . Ancaq müasir çağda qərb mədəniyyətinin böyük bir qisminin ruhsal müalicəyə göstərdiyi maraq azalmışdır . Əslində bütün müalicələrdə ruhsal yönün rolu olduğunu söyləsələr də , müalicə sırasında zehni yönə verilən önəm getdikcə azalmışdır. Bunun ən böyük səbəbinin Qərb mədəniyyətinin fiziksəl müalicədə çox irəli səviyyədə inkişaf etməsi və çox xəstəliyi bu üsulla müalicə etməsidir.
Tibb nə qədər inkişaf edərsə etsin, müalicələrə xəstənin öz vəziyyətinə baxışı (pisixalojik tərzdə) önəmini əsla i tirməz.Ən sadə pisixosomatik xəstəliklərin müalicəsində xəstənin iradəsinin çox önəmli olduğunu bu sahədəki mütəxəsislər bütünlüklə qəbul etmişlərdir. Şəxsin xəstəliyə qarşı mücadələyə hazır olması və yaxşılaşacağına olan inancı , bu mücadələni qazanmasına və müalicə sürəsinə çox böyük təsir edər. Zehnin maddə üzərindəki egəmənliyinin (hegemonluğunun) sağalmağı gücləndirdiyini əsasən bütün həkimlər qəbul edirlər. Ancaq müalicəsi günümüzdəki imkanlarla çox çətin hətta imkansız olan xərçəng çeşidlərinə yaxalanan insanların xəstəliyə boyun əyməyib xəstəliklə mücadələ etmə və ona qalib gəlmə qabliyyətlərinə səmimi olaraq inandıqlarında , umulandan çox daha uzun yaşadıqları və hətta xəstəliyə tamamən qalib gəldiklərini göstərən çox örnək vardır.
Pisixik müalicə mütəxəsisləri etdikləri işin , xəstələrin öz-özlərini müalicəsinə kömək etməkdən ibarət olduğunu söyləyirlər. Bunula bərabər bəzi hallarda xəstəyə enerji transferi (ötürülməsi) də mümkün ola bilər . Enerji transferi üsulu ,təsirlərini sübut etmiş olan bəzi alternativ müalicə yöntəmlərinin də təməlini günümüzdə də təşkil etməkdədir. Örnək olaraq kristallardan yayılan və müalicəvi təsiri olan bəzi enerjilərlə müalicə, "new age cərəyan" ı tərəfdarları arasında olduqca məhşurdur. Hər nə qədər bəzi elm adamları bu üsulu saxtaolaraq dəyərləndirsə də, kristallardan ibarət qayacıqlardan əldə edilən təbii enerji tiplərinin insan sağlığı üçün pozitiv yöndə çox təsirli olacağı ehtimalı nəzərdən qaçırılmamalıdır.
KEÇMİŞƏ BAXIŞ
Professor Stanley Krippner, şamanizm mövzusunda dünyanın öndə gələn mütəxəsislərindən birirdir. Sibiryadan Afrikanın Zulu kəndlərinə qədər dünyanın bir çox yerində şəfa yayan bu insanlar öz doğal təbii ortamlarından ziyarət etmiş və bəhs edilən bölgənin müxtəlif yerlərində belə bu insanlar arasında böyük bənzərlik olduğunu görmüşdür.
Kökləri bundan 50 min il əvvələ uzanan şamanlar ,dünyanın ən qədim həkimləridir və bu gün dünyanın müxtəlif yerlərində hər zamankı qədər hörmət və saygı görürlər. Şamanlar iki gərçəyə inanırlar fiziki dünya və zehinsəl dünya. Ancaq qərbdəki mədəniyyətlərdə olduğu kimi bunlardan birinə digərindən daha çox önəm verməzlər. Onlara görə xəyal gücü günah deyil, Yaradanın bir hədiyyəsidir. Şamanlar fiziksəl aləmi də , zehinsəl aləmi də gərçək olaraq mənimsəyərlər və özlərini bu iki aləm arasında gedib-gəlmək,yəni ilətişim (əlaqə) qurmaq üçün seçilmiş insanlar olaraq görürlər. Bu baxımdan onları spiritualist medyumlara bənzətmək mümükündür.
Bu günümüzün Şamanı olan Margeret Umlazi, şaman olmadan öncə bir Afrika qəbiləsinə qəbul edilmiş və bu qəbilədə yaşamağa başlamışdır. Margeret şaman təhsili aldığı dönəmdə ,sara (epilepsiya) xəstəliyindən qaynaqlanan kriz nöbətləri (tutmalara) keçirdiyini söyləmişdir. Qəbilə böyükləri isə onu müalicə etməyə başlamadan öncə yuxularını barədə soruşmuşdular.
Professor Stanley Krippner
Margeret də yuxularında tez-tez böyük bir ilan tərəfindən dərin bir gölün içinə süründüyünü və suyun altında da nəfəs almağı bacardığının hiss etdiyini anlatmışdı. Qəbilə böyükləri,bu yuxuların böyük bir simvolizm (rəmz) daşıdığını,böyük ilanın onun şüur altı qorxuları , dərin gölün də sirlər dünyasını təmsil etdiyi və gölün içində nəfəs almağı bacardığına görə bu aləmə artıq ilk addımlarını ata biləcəyini söyləyib onu bir şaman olaraq yetişdirməyə başladılar. Ancaq o zamana qədər bir xristian olaraq yetişdirilmiş olan Margrete üçün şamanlıq fikrini mənimsəmək heç də asan görünmürdü. Təbii ki, Hz İsanın bir şəfacı olduğunu və bu yetənəyini tez-tez istifadə etdiyini öyrənənə qədər.
Şamanlar şəfacılıqda bir çox yardım üsullarından istifadə etmişlərdir . Örnək olaraq , şəfalı otlar və müxtəlif bitkiləri həm də yuxuları , DDAnı və ruhsal (pisixi) bilincliliyi artırmada köməkçi bir ünsür olaraq tez- tez istifadə etmişdir . Şamanlar gördükləri işlərdə və bədəndən xaric sınaqlarda , təcrübələrdə , müalicə edəcəkləri insanların xəstəlikləri haqqında yetərincə çox bilgi əldə edirlər. Onların müalicəsi zehnin və bədənin eyni olduğu təməlinə əsaslanaraq bütüncül bir müalicədir.
Bütün bu yanaşmaların günümüzdə toplumdakı bəzi ruhsal (pisixi) müalicə üsullarında qəbul edildiyini və həyata keçirildiyini görmək çox xoşdur. Əslində elə görünür ki, sanki bu bilgilər insanın şüuraltında doğulduğundan bəri vardır və texnalogiyanın inkişafı bu bilgiləri insanların toplu şəkildə şüurlarında tamamı ilə silməyi başarmışlardır. İnsanlar çoxunluqla pisixik bilgiləri ya önəmsəmir , ya da qəzet və jurnallardakı sensasyonal xəbərlərlə eyni səviyyədə dəyərləndirirlər. Pisixi müalicənin tarixi isə bu bilgilərin varlığımızın ən dərin nöqtələri ilə əlaqədar olduğuna işarə etməkdədir.
BELƏ BİR TƏCRÜBƏNİ YAŞAMAQ.
Bir çox insanda pisixik müalicə potensiyalı vardır. Aktyor Bill Waddington bir dəfə mənə II Dünya müharibəsində əsgərlərin əhval-ruhiyyələrini yüksəltmək ,ruh hallarını düzəltmək üçün hazırlanan göstərilərdə- səhnələrdə iştirak edərək , yaralı ya da savaşın şokunu yaşayan insanlara həqiqətən yardım etməyi bacardığını söyləmişdir.
Bill bir dəfə savaşın bütün şiddəti ilə davam etdiyi zamanda tank birliklərinin birini ziyarət etdiyini və oynadığı səhnələr sirasında əsgərlərin genəşməyə, gevşəməyə başladıqlarını, ardından isə sanki pozitiv enerjisindən istifadə edərək onların neqativ enerjilərini özünə çəkən süngər görəvi həyata keçirdiyini hiss etdiyinidən bəhs etmişdir.
O. özü eyni zamanda insanların və bir çox heyvanın duyqusal sıxıntilarını hiss edə bilirdi. Bu xüsusiyyətlər bəlkə də pisixi şəfaçılığın əsas və önəmli ünsürüdür. Mattew Manning ailəsinin Cobridge dəki iki yüzillik evlərində, özünündə iştirak etdiyi bəzi poltergeist (bu almanca bir sözdür və anlamı , səs -küylü,bəlalı ,sorun çixaran bir varliq demekdir) təsirlər, hadisələr yaşadığı vaxtda məşhur bir pisixik mütəxəsis ( gizəmli zehinsəl bacarıqlara sahib insan) olmuşdur. 1970-ci ildə yaşanmış bu hadisə zamanında sadəcə 15 yaşında olan Manning, 4 il sonra Uri Geller stili qaşıq əymək və ölmüş məşhur rəssamların sitilində ,trans nalinda rəsimlər çəkmək yetənəyinin də daxil olduğu parti oyunları ( səhnələri) ilə dünyada tanınan biri olmuşdur.
Bununla birlikdə Manning bir zaman sonra bu parti ( səhnə) əyləncələrindən bezməyə başladı və bacarıqlarını polad qaşıq əyməkdən daha faydalı işlər üçün istifadə etmək qərarına gəldi. Beləliklə keçmiş maraqlarını buraxaraq zamanını xərçəngli hüceyrələrin yox edilməsi üçün zehinsəl çalışmalarla məşqul olmağa ayırdı. Kobay ( təcrübələrdə , sınaqlarda istifadə edilən) heyvanlar üzərindəki ilk müxəffəqiyyətlərinin ardınca gərcək xəsələrlə də maraqlanmağa başladı. Özü hal-hazırda dünyanın ən başarılı və ən çox aranan pisixik şəfaçılarında biridir. Manning, bacarıqlarının işə yarayan sahələrdə iştifadə etmək qərarının həyatının ən mühüm qərarlarından biri olduğunu hiss etmişdir.
Matthew Manning
Bugünlərdə müasir tibbin çarəsiz qaldığı ya da insanların dərman və əməliyyatların əks təsirlərinə razı olmadıqları hallarda, alternativ müalicə üsullarına rəğbət olduqca artmaqdadır. Bu şərtlərdəki çox xəstə , dünyanın müxtəlif yerlərində əlaqədar qürumlara bağlı olaraq çalışan Manning kimi pisixik müalicə mütəxəsislərinə müraciət edirlər.
Bir çox pisixik müalicə ilə məşqul olan mütəxəsislər , standart tibbi müalicələrdən ümidin kəsilməsini tövsiyyə etmirlər. Ayrıca özlərinin etdikləri müalicələrində tamamən başarısız ola biləcəyi ya da qismi bir başarının əldə ediləcəyi ehtimallarının olduğunu da ən başda söyləyirlər. M. Manning hesab edir ki, müalicədə xəstənin bəkləntisi- hədəfi nəticəyə təsir etməz. Buna sübut olaraq da bu müalicə üsuluna tamamən şübhəli yanaşan bəzi xəstələrin müalicənin sonunda sağlamlıqlarına qovuşduqları gərçəyi göstərilir. Bunula birlikdə bütün pisixik müalicə mütəxəsislərinin hamısı xəstənin müalicəyə istəkli olmasının nəticəyə pozitiv bir təsir göstərdiyində həmfikirdirlər. Şamanlar da zehnin müalicədə böyük bir rolu olduğunu vurqulamaqdadırlar.
PİSİXİK MÜALİCƏNİ ARAŞDIRMAQ.
Özünüzü pisixik müalicə mövzusunda inkişaf etdirməyin ən yaxşı metodlarından biri səsiz və hərəkətsiz bir vəziyyətdə rahatlayaraq torpağdan enerjinin yüksəlib vücudunuza dolduğunu xəyal etməniz və bu yönə diqqətinizi yönəltmənizdir . Bu üsulu " imgələmə" adlandıra bilərik . Bir təcrübə həyata keçirə bilmək üçün ailənizdə sadə bir yaralanma keçirən , örnək olaraq barmağında kiçik bir kəsik olan bir fərdin yanına gedib əlinizi yaralı bölgə üzərinə yaxınlaşdırın . Artıq vücudunuzdakı topladığınız enerjini istifadə etmənizin vaxtı gəlmişdir.
Təbii bacarığınızı ölçmək və artırmaq üçün çox təcrübə keçirməniz gərəklidir. Əgər bu müalicə tərzi vücudun öz- özünü yaxşılaşdırması sürəsinin daha tezləşməsinə yardım edirsə burda başarıdan bəhs etmək doğru olar.
Fizikçi Dr. Lawrence Le Shan öz laboratoriyasında pisixik müalicəni öyrəndikdən sonra uzaqdan müalicə çalışmaları üçün testlər keçirməyə başlamışdır. Bu örnəklərdən birində Dr. Le. Shan'dan millərcə ( kilometrələrcə deməkdir və mil dənizədə yol ölçüsü vahididir) uzaqdakı bir xəstəni pisixik yollarla müalicə etməsi istənildi. Dr. Le Shan təklifi qəbul etdi və bir zaman təyin edildi . Bir müddət sonra xəstənin həkimi Dr . Le . Shan' a zəng edərək xəstənin sürətlə yaxşılaşdığını və sürə öncə gərəkdiyi deyilən əməliyyata artıq gərək qalmadığını söylədi. Xəstənin həkimi bu müalicə tipini tibb literaturasına qeyd etməlimiydi ?
Dr. Lawrence'nin buna cavab " qətiyyən yox!" oldu. Niyə?
Çünki Dr Lawrence müalicə çalışması edəcəyi gün təcrübəni tamamən unutmuşdu və öncə təyin edilən saatda qətiyyən uzaqdan müalicə ilə maraqlanmırdı !.
Açıqca görünür ki, bu kimi bəzi hadisələrdə xəstələr öz- özlərini müalicə edir.
GÜNÜMÜZDƏ VƏZİYYƏT.
Bu gün pisixik şəfaçıların toplumda qəbul edilmələri baxımından önəmli gəlişmələr yaşanmışdır, örnək olraq İngiltərə Ulusal Sağlıq Servisi (Britain's National Health Service) kadrları arasında pisixik müalicə mütəxəsisləri də vardır və vətəndaşlar onlardan yararlana bilirlər. Buna bir başqa örnək isə Paulina Baume adlı bir pisixik şəfaçının 1994-cu ilin əvvələrində Coventery Health Authority' yə bağlı maaşlı bir NHS ( National Health Service) danışman- sözcü olaraq işə başlamasıdır. Eyni zamanda Ulusal ( beynəlxalq) Pisixik Müalicə Mütəxəsisləri Fedarasiyasının baş köməkçisi olaraq görəvlisi olan Baume bu hadisəni ,pisixik şəfaçıların tanınması baxımından önəmli bir addım olaraq qiymətləndirir.
Paulina'nın ən öndə görəvlərindən biri , insanların xəstəlikləri ilə üzləşmələrinə kömək etməkdir. Buna əsasəndə xəstələrin ruhsal bir bütünlük hiss etmələrini təmin etmək isə işin ən önəmli hissəsidir.
Paulin 1994-cü ilin avqust ayında "Working with Health Care Professionals " ( Sağlıq Mütəxəsisləri ilə Təcrübə) başlıqlı ilk raporunu,əlaqədar olduğu federasiyaya təslim etdi. Bu zaman zərfindəki ən böyük gəlişmələrdən biri isə partisyen ( yəni tibb üniversitetlerində həkimlik təhsili almış) həkimlər üçün hazırlanan kurslarda artıq pisixik müalicə mövzusuna da xüsusi yerin verilməsi və həkimlərin istifadə etdikləri müalicə üsullarına bu yeni baxışı da əlavə edərək bütünləşmiş bir müalicə tərzindən istifadə edmə bilmək imkanlarıdır.
Paulin bu işde yalnız deyildi. Digər bəzi pisixik müalicə mütəxəsisləri də müvəqqəti olaraq partisyen ( tibb üniversitetlərində təhsil almış ) həkimlərin yanında çalışmalara qatılırlar.
Paulin 1994-cü ilin noyabrında bir sempozyum hazırlayaraq bu mövzuları müzakirə etmək məqsədi ilə insanları bir araya topladı. Pisixik müalicə mütəxəsisləri topluluğu , bu gəlişmələrin daha irəli səviyyədə inkişaf edəcəyini və çox daha geniş kütlələrə xidmət ediləcəyindən əmin idilər.
İnsanların onlara qarşı göstərdikləri sayqı və güvən də hər keçən gün artırdı. Yorkshire 'lı bir pisixik şəfacı olan Lorraine Ham 1995- ci il boyunca bu sahədə böyük müvəffəqiyyətlərə imza atmışdır. Özü hal- hazırda West Yorkshire da rəsmi bir sağlıq qürumuna bağlı çalışan məşhur pisixik müalicə mütəxəsisidir. " Strange but True ? "
( Qəribə ama gərcək ?) adlı bir verlişdəki göstərisindən sonra on minlərcə insan ondan yardım istəmişdir.
Bu sahədəki çalışmalar yavaş ama qərarlı bir şəkildə inkişaf edərkən , yeni və təəccübləndirici fərziyyələrin sayı artırdı. Müalicələrində hipnoterapiya üsulundan istifadə edən Jeo Keeton adlı bir pisixik şəfaçı , qəza keçirərək ayağının bir hissəsini itirmiş bir qadına ayağının itirdiyi hissəsinin yenidən bərpa olunmasına yardım etdiyini idda etmişdi. Cərrahlar bu hadisəyə şübhə ilə yanaşmışdılar. Ancaq Keeton'un çox açıq bir cavabı var idi. Qadının ayağının artıq tamamən normal olması yetərli bir cavab idi. Keeton ,dəniz ulduzu kimi heyvanların qopan ya da kəsilən hissələrini yaradılışlarından gələn bacarıqla bərpa edə bildiklərini xatırladaraq , hüceyrələrdəki DNA vasitəsi ilə vücud hissələrinin varlığını idarə edən bir enerjinin olduğunu söyləmişdir və vücudun çalışmayan orqanları bərpa etməsi üçün zehnin bu enerjini hərəkətə keçməyə məcbur edə biləcəyi fikirini müdafiə etmişdir.
Əlbəttə tibbin belə bir fikri qəbul etməsi üçün bu iddianın müxtəlif təcrübələrlə test edilməsi lazımdır və bunun üçün müəyyən bir vaxta ehtiyac vardır. Standart tibbi müalicənin heç bir işə yaramadığının düşünüldüyü bir zamanda , beynində şiş (tümör) olduğu təşhisi qoyulan bir uşağın atası , pisixik müalicə mütəxəsisindən yardım istədi. Ruhsal müalicə edən həkim uşağa böyük bir ordunun beyninə girib düşmanı təmizlədiyini xəyal etməsini söyləyərək bu səhnəni ona mənimsətdi.
Bu yöntəmin arxasındakı fəlsəfə olduqca sadədir. Pisixik güç uşağın zehnində mənimsənilməsi asand olan bir imaj yaradmışdır və uşağın diqqətini bu tərəfə cəmləməyə müvəffəq olmuşdur. Beləliklə vücudun təbii qaynaqlarını hərəkətə keçirərək uşağın keçmişdəki sağlamlığını geri qazanmasına dəstək olmuş olur.
Həqiqətən də bir zaman sonra beynindəki şişdən heç bir əlamət qalmadığı , uşağın təkrar müayinəsində görünür. Ancaq uşağın həkimi əvvəlki beyindəki tümör (şiş) təhşisinin yalnış ola biləcəyini idda etmişdir. Nə olursa olsun, normal tibbi müalicənin yanında ən azından uşağın vəziyyətə daha pozitiv baxçasına yardımci olan pisixik müalicənin bəzi çevrələr tərəfindən pis bir anlayış kimi göstərilməyə çalişilmasinin səbəbini anlamaq çətindir.
PİSİXİK MÜALİCƏNİN GÖRÜNTÜLƏNMƏSİ.
Əgər bu cür təəccübləndirici müalicələr mümükündürsə , müasir texnalogiyanın bunları sübut etməsi lazımdır. Belə bir təcrübə 1994- cü ilin sentyabr ayında Yaponyada həyata keçirildi. Carol Everette adlı Devon'da yaşayan bir pisixik şəfaçı, Professor Yoşyo Maşi ilə bir təcrübəyə qatılmaq üçün Tokyodakı Denki üniversitetinə aparıldı. Carolin yanına daha öncə heç görmədiyi bir qadın xəstə gətirilmişdi və ondan bu gənc qadının xəstəliyini pisixik yollarla bəlirləməsi istənmişdi.
Carol bu xəstəyə müalicəyə başlamadan əvvəl xəstə ilə bərabər, nəfəs alışlarını , qəlb atışlarını, qan dövranlarını və beyin dalğalarını ölçüb ekrana yansıtan bilgisayarlara xüsusi təchizatla bağlandılar. Otağa həm də Carolun baxış bucağından kənarda temperatur ölçən cihaz yerləşdirilmişdi və professorun çalışma qrupu bu cihazın nəticələrini diqqətlə izləyirdi. Carol qadının yumurtalıqlarında olan bir uru-şişi doğru olaraq bəlirləmişdi. Ardından 20 mm . genişliyindəki bu şişi kiçiltmə çalışmalarına başlamışdır.
Təcrübə irəlilədikcə Carolun beyin fəaliyyətində bəlirgin bir artış qeyd edildi. Sanki sol beyin kürəsi qapanmış, bütün enerji sağ beyin kürəsinin arxa tərəfində yoğunlaşmışdır. Beynin sol yarısı riyazi,rasyonal ve analitik düşüncə fəaliyyətlərini yönətməkdə ,sağ yarısı sezgisəl (hissi) ,yaradıcı və pisixik təcrübələrənəzarət etmək idi. Həm də Karolun beyni normal halda yalnizca yuxunun dərin zamanında ortaya çıxan alfa dalğaları yayırdı.
Carolda bu dəyişikliklər qeyd edildiyi zamanda, xəstədə də önəmli dəyişikliklər hiss edilirdi. Temperatur qeyd edən cihaz , qadının yumurtalığlarındakı şişin istiliyinin getdikcə azaldığımı, sonra şişin bir nöqtə halına gəldiyini və ən sonda tamamən yox olduğunu göstərdi.
Carol da müalicənin bitdiyini söylədi və təcrübədə istifadə edilən multi-milyon paudluk texnolojik cihazlar da onun təsdiqlədi. Bundan bir ay sonraki müalicələr sonunda xəstənin həkimi də müalicənin tamami ilə başarılı olduğunu söylədi.
Bu test bəlkə də bənzər kompleks cihazlar istifadə edilərək daha irəli səviyyədə təcrübələrin yolunu aça bilər.
İstifadə edilən mənbələr:
1. Evrendeki Bilinmeyenler, Jenny Randles S: 104-113
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder